Z okazji
zbliżającej się setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości Instytut
Pamięci Narodowej przygotował specjalny, okolicznościowy spot. Nosi on
tytuł: Wywalczona. Niepodległa. Polska:
Materiał jest spójny, dobrze
zrobiony. Jego bazą są niezłe zdjęcia i montaż. Gdyby szukać inspiracji dla
niektórych ujęć, pewnie można byłoby wskazać na film 300 Zacka
Snydera.
Niestety udany efekt wizualny psuje
głos lektora, osoby z ewidentną wadą wymowy. Biorąc pod uwagę istotność
komunikatu rzecz wydaje się absolutnie niezrozumiała.
PS Swego czasu Raiffeisen
Polbank postawił w swojej kampanii na Ekskluzywnego Menela – blogera modowego.
Niestety w spocie z jego udziałem także słychać było wadę wymowy
influencera.
W znacznym stopniu utrudniało to odbiór reklamy, wymuszając skupienie uwagi na poszczególnych wyrazach, a nie na przekazie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.