czwartek, 16 listopada 2017

Spot z wadą wymowy

Z okazji zbliżającej się setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości Instytut Pamięci Narodowej przygotował specjalny, okolicznościowy spot. Nosi on tytuł: Wywalczona. Niepodległa. Polska:


Materiał jest spójny, dobrze zrobiony. Jego bazą są niezłe zdjęcia i montaż. Gdyby szukać inspiracji dla niektórych ujęć, pewnie można byłoby wskazać na film 300 Zacka Snydera.

Niestety udany efekt wizualny psuje głos lektora, osoby z ewidentną wadą wymowy. Biorąc pod uwagę istotność komunikatu rzecz wydaje się absolutnie niezrozumiała. 

PS Swego czasu Raiffeisen Polbank postawił w swojej kampanii na Ekskluzywnego Menela – blogera modowego. Niestety w spocie z jego udziałem także słychać było wadę wymowy influencera.





W znacznym stopniu utrudniało to odbiór reklamy, wymuszając skupienie uwagi na poszczególnych wyrazach, a nie na przekazie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.